خانه / ورزشی / نویر اماده بازی با پرتقال است

نویر اماده بازی با پرتقال است

 

به گزارش گل.کام، به گفته آندریاس کوپکه مربی دروازه بانهای تیم ملی آلمان، مانوئل نویر آماده است که در اولین بازی ژرمنها مقابل پرتغال به میدان برود.

 

نویر در بازی فینال جام حذفی مقابل دورتموند دچار مصدومیت شانه شه بود، ولی کوپکه اطمینان داد که هیچ نگرانی بابت غیبت او در بازی اول وجود ندارد و نویر می تواند بازی کند.

image

کوپکه در همین رابطه به خبرنگاران گفت:”نویر بدون احساس درد و اذیت شدن در شانه اش امروز به صورت کامل تمرینات را انجام داد، همه چیز برای او به خوبی پیش می رود، مانوئل یک بازیکن بسیار با تجربه است و در این مدت ما مداوم راجع به احساس او در مورد وضعیت شانه اش صحبت می کردیم، او به صورت کامل برای شروع بازیها آماده است.”

 

نویر به علت مصدومیت نتوانست در دو دیدار دوستانه آلمان مقابل کامرون و ارمنستان به میدان برود و رومن وایدنفلر جایگزین او شد، کوپکه در همین رابطه اعتقاد دارد که هیچ مشکلی بین این دو دروازه بان وجود ندارد و آنها برای رسیدن به پیراهن شماره یک آلمان با هم رقابت خواهند کرد.

 

وی در این مورد گفت:”شما می توانید روحیه خوبی را در تیم ببینید، رومن به من گفت که برایش فرقی ندارد که چه کسی شماره یک تیم باشد، او آماده است که در هر زمانی بازی کند، ولی او کاملاً شرایط را می داند، بازیکنان با عملکرد خوب خود می توانند در موقعیتهای خوبی قرار بگیرند.”

 

آلمان در گروه هفتم بازیها با پرتغال، آمریکا و غنا همگروه است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید