خانه / تکنولوژی / سامسونگ نوت بوک های جدید خود را معرفی کرد

سامسونگ نوت بوک های جدید خود را معرفی کرد

تنها چند ساعت قبل از شروع مراسم WWDC 2019 اپل، سامسونگ از نوت بوک های 13 اینچی و 15 اینچی جدید خود با نام Notebook 7 رونمایی کرد.

نوت بوک 7 شباهت زیادی به مک بوک پرو های اپل دارد و دارای سیستم عامل ویندوز 10 می باشد، برخلاف مک بوک پرو های اپل، نوت بوک 7 از پورت های کاربردی برخوردار است.

نوت بوک 7 داری 2 پورت USB 3.0 یک پورت USB-C، پورت HDMI و درگاه میکرو اس دی است، پس برای وصل کردن نوت بوک 7 به نمایشگر دیگر یا وصل کردن چند دیوایس بصورت همزمان نیازی به دانگل جدا نخواهید داشت.

نسخه 15 اینچی این نوت بوک دارای نام پد نیز می باشد.

قیمت نوت بوک جدید سامسونگ از 999$ شروع می شود و از 26 ژولای در ایالات متحده توسط آمازون و همچنین فروشگاه آنلاین سامسونگ عرضه خواهد شد.

این دستگاه از نسل هشتم پردازنده اینتل قدرت میگیرد و شامل 8 گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت (دکمه آبی روی کیبرد) و صفحه نمایش 1080 می باشد.

نسخه 15 اینچی با کارت گرافیک انودیا GeForce MX250  هم عرضه میشود و قابلیت نصب SSD مجزا نیز فراهم است.

سامسونگ از نوت بوک 15 اینچی دیگری نیز با نام Notebook 7 Force رونمایی کرد که طراحی مشابه نوت بوک 7 دارد که البته به دلیل مشکی بودن آن ما را یاد ریزر بلید میاندازد.

قیمت این نوت بوک 1499$ می باشد و از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 و 16 گیگابایت رم، پورت Ethernet و دو درگاه برای افزایش حافظه بهره مند است.

با این مشخصات این نوت بوک مناسب برای گیمینگ و ادیت ویدیو می باشد، اما با این بازه قیمت در مقایسه با رقبا حرفی برای گفتن ندارد.

باتری 43Wh این دستگاه نیز در مقایسه با باتری 83.6Wh مک بوک پرو نا امید کننده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید