خانه / سینما / دفاع تمام قد لئوناردو دی کاپریو از گرگ وال استریت پس از جار و جنجال ها/ واکنش‌ها به فیلم جنجالی اسکورسیزی را در "کافه سینما" بخوانید -۳

دفاع تمام قد لئوناردو دی کاپریو از گرگ وال استریت پس از جار و جنجال ها/ واکنش‌ها به فیلم جنجالی اسکورسیزی را در "کافه سینما" بخوانید -۳

کافه سینما-ارغوان اشتری: لئوناردو دی کاپریو برای پنجمین بار  مقابل دوربین مارتین اسکورسیزی در گرگ وال استریت رفت. فیلمی که از هفته گذشته نمایش آن آغاز شد اما با جاروجنجال. گرگ وال استریت تا امروز 34 میلیون دلار فروش داشته است. خیلی ها به سبک زندگی خود شیفته ی تبهکار جو بلفورت (شخصیت اصلی فیلم) خرده گرفته اند.

به گزارش کافه سینما لئوناردو دی کاپریو،بازیگر و یکی  از تهیه کنندگان وال استریت در گفت وگو با مجله ورایتی از فیلم تمام قد دفاع می کند و به سوالاتی پاسخ می دهد. این گفت وگوی مفصل به زودی در این مجله منتشر می شود اما بخش هایی از آن را سایت مجله منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 w

چه چیزی او را مجذوب پروژه کرد
« صداقت  شدیدی که در آن جو بلفورت در دوران لذت جویانه ی زندگی اش در فیلم تصویر می شود. نادر است کسی از فاش کردن اینکه  چقدر در سیاهی فرو رفت نترسد،.با وجود همه  ادم هایی که از سال2008 در وال استریت بسیاری از  مردم را به فلاکت کشاندند، من شیفته ی ایفای کاراکتری شدم که به من اخلاقیات و ماهیت وال استریت و طمع را فهماند. من صدقت او را تحسین می کنم.»

واکنش تماشاگران
« شاید بعضی ها با دیدن این فیلم دچار سوتفاهم شوند. امیدوارم مردم درک کنند که ما از این رفتار چشم پوشی نمی کنیم بلکه آن را متهم می کنیم. کتاب روایت اخطارآمیزی دارد. و اگر شما تا انتهای فیلم بشینید خواهید دید که ما درباره ی این آدم ها و این دنیا چه می گویییم. چون فیلم  اخطار آمیز است. فکر می کنم جالب است که کارگردانی مثل مارتین اسکورسیزی هنوز فیلم هایی را می سازد که حیاتی و بحث برانگیز است، عنصر جنجال  درباره همه فیلم های او وجود دارد و برای هم نسلان من جذاب است. ما با تماشای فیلم های مارتین بزرگ شدیم. او هنوز فیلم هایی می سازد که پانک راک است. این یک دستاورد شگفت انگیز است.»

نکته افتخار
«دو فیلم هست که نسبت به ساختن شان علاقه مند بوده ام این فیلم و هوانورد. توانایی همکاری با مارتین اسکورسیزی در این نقطه از کارنامه اش و ساختن فیلمی که فرصت های زیادی را ایجاد می کند… پس از تماشای فیلم مهم نیست که مردم طرز برخوردشان چیست. باید بفهمند گرگ وال استریت فیلمی غیرمتعارف است که ساخته شدنش در این دوره و زمانه سخت است. تقریبا هرگز اتفاق نمی افتد. گرگ وال استریت درحد و اندازه ی خودش ستودنی است. افتخار می کنم که فیلم هایی این چنینی هنوز به یک نحوی ساخته می شوند، که بخش بزرگی از آن وابسته به سرمایه گذارانمان هستند . آنها می گویند، ببینید ما می دانیم استودیوها دارند یک نوع فیلم می سازند ولی ما اعتقاد داریم برای فیلم هایی که با ضوابط پول پارو کن ها مطابقت ندارد تماشاگر هست و این فیلم ها  سزاوار ساخته شدن هستند.

خدا را شکر آدم هایی هستند که سلیقه فیلمسازی تجربی را در این سطح دارند. و واقعا می خواهند این نوع فیلمها رواج پیدا کند . چون اگر این آدم ها نبودند ما نمی توانستیم  هیچ مدل فیلمی اینچنینی ببینیم.»

ارغوان اشتری / کافه سینما

دیدگاهتان را ثبت کنید