خانه / تکنولوژی / اپل / تصاویری از پشت آیفون ارزان قیمت

تصاویری از پشت آیفون ارزان قیمت

امروز تصاویری از قاب پشتی یک گوشی که بر روی آن نام و علامت کمپانی اپل حک شده است، در سراسر وب پخش شدند. گفته می‌شود که این تصاویر، مربوط به قاب پشتی آیفون ارزان‌قیمت می‌باشد. همان‌طور که در تصویر ملاحظه می‌کنید این قاب پشتی به رنگ سبز روشن است که شایعات قبلی که مبنی بر عرضه این مدل از آیفون در رنگ‌های مختلف بودند را تایید می‌کند.

آن‌گونه که از این تصاویر پیداست، آیفون ارزان‌قیمت مجهزبه یک فلاش دوربین از نوع LED است. یک میکروفون نیز بین فلاش و خود دوربین قرار گرفته است. همچنین لوگوی اپل به همراه نام کمپانی در قسمت‌های میانی و پایینی قاب پشتی قرار گرفته‌اند.

Cheap iPhone Green

منبع این عکس‌ها یک میکرو بلاگر چینی است که با توجه به ارتباطی که با کارخانه‌های سازنده آیفون در چین دارد، تاکنون اطلاعات صحیحی را در مورد این گوشی منتشر ساخته است.

این تصاویر در یکی از کارخانه‌های کمپانی فاکس‌کان، عمده ترین سازنده گوشی‌های آیفون در چین گرفته شده‌اند. گفته می‌شود اپل قرار است پاییز امسال علاوه بر عرضه آیفون، آیفون‌های ارزان‌قیمت را نیز وارد بازار کند.

حال باید دید که آیا عرضه آیفون ارزان‌قیمت، آن هم در رنگ‌های مختلف می‌تواند طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به محصولات اپل را به خود جذب کند یا خیر؟

منبع : GSMARENA

دیدگاهتان را ثبت کنید