خانه / تکنولوژی / برنامه‌های متنوع ایرانسل برای نمایشگاه ایران‌تلکام ۲۰۱۳ تشریح شد

برنامه‌های متنوع ایرانسل برای نمایشگاه ایران‌تلکام ۲۰۱۳ تشریح شد

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (Iran Telecom 2013) بعنوان بزرگترین رویداد سالیانه حوزه فناوری ارتباطات کشور، از ۴ تا ۷ مهر‌ماه، با حضور پررنگ ایرانسل درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و همچنین ۹ غرفه فضای باز، آخرین محصولات وخدمات خود را در قالب تجربه‌ای نوین به نمایش خواهد گذاشت.

irancell-microsim-img.jpg

در ایران تلکام ۲۰۱۳، محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه ایرانسل در قالب عناوین اصلی اپراتور برتر، راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به نمایش درمی‌آیند.

همانند سال‌های گذشته و با توجه به درک صحیح و به موقع ایرانسل از نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها به راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه مجزا و ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روشهای پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می پردازد.

تجربه زندگی دیجیتال نیز از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل است که در قالب ارائه موضوعاتی چون نوآوری و نشاط در بازار تلفن همراه، دسترسی به اطلاعات از طریق تلفن همراه، دفتر کار همراه، خدمات پرداخت‌های خرد همراه و نیز ارائه خدمات ویژه مبتنی بر رایانش ابری ایرانسل به علاقه مندان معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، روش‌های نوین ارتباطی، اطلاع رسانی و پرداخت در قالب سامانه‌های نوین اطلاع رسانی تعاملی، ایجاد بستر امن ارتباط با شبکه بانکی و پرداخت آنی از طریق تلفن همراه با استفاده از بستر کدهای دستوری (USSD) و نیز تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات در قالب عرضه محصولات الکترونیکی، پیاده سازی انواع خدمات مبتنی بر دیتا، بسترسازی تجارت همراه و بومی‌سازی و توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در سالن اختصاصی ایرانسل در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (Iran Telecom 2013) در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

از سوی دیگر، محصولات و خدمات متنوع جدید ایرانسل از جمله؛ پوشه ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من، سرویس اعلام دسترسی، سرویس #7*، صدای جادویی، اینترنت همراه، پیشخوان ایرانسل، آهنگ پیشواز، ویترین، پیامک صوتی، خدمات اطلاعات شهری، باجه ایرانسل و جعبه کمک های تماس، درکنار روش‌های متنوع شارژ، App Store ایرانسل و برگزاری مسابقات پیامکی، طرح‌های تشویقی پاییزه نیز در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

در طول برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی امسال، به همراه سرویس جدید همکلاسی، سیم‌کارت دانشجویی رایگان ایرانسل نیز مجددا در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و بخش‌های متنوعی از جمله بخش ویژه تولید کنندگان محتوا، شرکای تجاری، فرصت‌های شغلی و شبکه و سلامت در کنار رومینگ حج نیز به علاقه‌مندان معرفی خواهند شد.

مسابقه بزرگ برنامه‌نویسی اندرویدی ایرانسل نیز برای نخستین بار در کشور و با همکاری اساتید برجسته دانشگاه امیرکبیر و متخصصان ایرانسل در قالب رقابت‌های نفس‌گیر ۱۲۰ دقیقه‌ای در سالن اختصاصی ایرانسل در چهاردهمین نمایشگاه ایران تلکام برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، ایرانسل همانند ساله‌ای گذشته غرفه‌های فضای بازی نیز دایر خواهد کرد و علاقه‌مندان به ثبت نام وایمکس ایرانسل می توانند با حضور در غرفه مربوطه از تخفیف ۴۰ درصدی ویژه خرید وایمکس از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۳ بهره مند شوند.

گفتنی است؛ همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (Iran telecom 2013) مراسم قرعه‌کشی و اهدای جایزه ویژه جشنواره تابستان ایرانسل که یک دستگاه خودرو BMW  مدل Z4 است نیز برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید