خانه / تکنولوژی / اسمارت فون / اپلیکیشن SwiftKey رایگان شد

اپلیکیشن SwiftKey رایگان شد

اپلیکیشن کیبورد SwiftKey اندروید رایگان شد

سویفت کی یکی از بهترین و محبوب ترین کیبوردهای موجود در گوگل پلی است که از امروز رایگان شده است. این اپلیکیشن با شناخت تدریجی شما و با اتصال به اکانت های شبکه های اجتماعی، به خوبی کلمات را حدس می زند و سرعت تایپ بسیار بالاتری به شما می بخشد.

برخی از برترین امکانات این اپلیکیشن به شرح ذیل است:

فراگیری ابری: اپلیکیشن سویفت کی با اتصال به شبکه های اجتماعی شما و اپلیکیشن هایی مانند جیمیل، پیامک و … تایپ شما را یاد می گیرد و در فضای ابری مخصوص شما ذخیره می کند. با هر بار وارد شدن به اکانت تان، تمام موارد فراگرفته شده قبلی هم باز می گردند. به مرور زمان خواهید دید که این اپلیکیشن چقدر خوب کلمات بعدی شما را هم حدس می زند.

سوایپ: با سویفت کی به راحتی می توانید به وسیله سوایپ کردن به روی حروف کلمات، تایپ خود را با سرعت بیشتری انجام دهید و خبر خوب اینکه این اپلیکیشن به خوبی از سوایپ فارسی پشتیبانی می کند.

شکلک های اموجی: از امروز دیگر نگران پشتیانی نکردن گجت خود از شکلک های اموجی نباشید. چرا که با این کیبورد به بیش از ۸۰۰ شکلک اموجی دسترسی خواهید داشت و می توانید به سادگی از آنها استفاده کنید.

شخصی سازی: یکی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن امکانات شخصی سازی آن است. به سادگی سایز کیبورد را تغییر دهید، هر زمان که احساس نیاز کردید به کل کیبورد را از داک جدا کرده و به فضایی دیگر از گجت خود منتقل کنید و امکاناتی از این قبیل. همچنین پوسته های فراوانی برای ایجاد تنوع در این اپلیکیشن وجود دارد.

Swiftkey-scrn2

کیبورد سویفت کی جزو بهترین کیبوردهای پلی استور (به انتخاب ادیتورها) شده و پیش از این هم جایزه های زیادی در رابطه به عملکرد فوق العاده اش دریافت کرده. همانطور که نوشتیم این اپلیکیشن از امروز به طور کامل رایگان شده اما اگر پیش از این اقدام به خرید آن کرده اید، نگران نباشید. چرا که برای شما امکان دانلود رایگان یک پکیج پوسته ۱۰ تایی با قیمت ۵ دلار موجود است.

اگر به دنبال یک تایپ لذت بخش با گجت اندرویدی خود هستید، این کیبورد رایگان را از دست ندهید.

 دانلود از گوگل پلی

دیدگاهتان را ثبت کنید