خانه / تکنولوژی / سیستم عامل / اندروید / اندروید ور دنیایی جدید با حضور سامسونگ ، ال جی و موتورولا
اندروید ور

اندروید ور دنیایی جدید با حضور سامسونگ ، ال جی و موتورولا

کم کم با نزدیک شدن به  مراسم گوگل اخبار در این مورد نیز در حال افزایش اند که اندروید ور هم جزو آن هاست و قرار است برای اولین بار به نمایش گذاشته شود.

گیر 2 ، اندروید ور روی این دستگاه ؟!!!!

گیر 2 ، اندروید ور روی این دستگاه ؟!!!!

 

سامسونگ برنامه دارد تا اولین ساعت اندروید وری خود را در کنفرانس گوگل که در چند روز آینده برگذار می شود ، معرفی کند.منابع آگاه گفته اند که این ساعت هم یک ساعت هوشمند مثل ساعت های قبلی سری گیر سامسونگ است.

 

سامسونگ در حال کار بر روی ساعت های هوشمند با اندروید ور که از پردازنده های ساخت خود سامسونگ کار می کنند و همچنین مدلی با پردازنده  اسنپ دراگون بوده است.مشخص نیست که کدام مدل قرار است  در کنفرانس معرفی می شود اما وقت زیادی نمی گیرد تا متوجه شویم.

 

اندروید ور سیستم عامل گوگل برای دستگاه های هوشمند پوشیدنی است.

 

شرکت ها  به بازار وسایل پوشیدنی به عنوان یک عرصه پول ساز و جدید نگاه می کنند در حالی که فروش تبلت ها و موبایل ها و تبلت ها در حال آرامش گرفتن است.طبق پیش بینی ها تا آخر امسال 19 میلیون دستگاه پوشیدنی به فروش خواهند رسید که سه برابر مقدار فروش این وسایل در سال گذشته است.طبق پیش بینی های دیگر تا سال 2018 فروش این دستگاه ها به رقم 111.9 میلیون خواهد رسید و با این که عدد بزرگی به نطر می رسه ولی در مقابل 1.7 میلیارد عدد فروش اسمارت فون ها در آن سال هیچی نیست!

همراه سامسونگ ال جی  هم ساعت اندروید وری خود را عرضه می کند.افرادی که در جریان هستند گفته اند احتمال عرضه ساعت توسط موتورولا نیز در این کنفرانس وجود دارد.

جی واچ محصول ال جی از اندروید ور استفاده می کند

جی واچ محصول ال جی از اندروید ور استفاده می کند

موتو 360 محصول اندروید وری موتورولا

موتو 360 محصول اندروید وری موتورولا

گوگل آی او کنفرانس سالانه ی گوگل برای سازندگان است که انتظار می رود در روز 4 تیر ماه با بیش از 6000 نفر شرکت کننده در سان فرانسیسکو آغاز شود.

احتمال کادو داده شدن یکی از این ساعت ها به حضار در این کنفرانس بسیار زیاد است چرا که این رسم دیرینه ی این کنفرانس است.

برای سامسونگ این ساعت نشان دهنده ی قطعی نبودن تصمیم این شرکت راجع به استفاده از کدام سیستم عامل است چرا که همین چند وقت پیش بود که سیستم عامل گلکسی گیر را از اندروید به تایزن تغییر داد و حالا هم می خواهد شانس خود را در عرصه ی اندروید ور امتحان کند.دستگاه گیر فیت هم که کلا از هیچ کدام از این سیستم ها استفاده نمی کند تا مصرف باتری کمی داشته باشد و این نشانه ی حضور همه جانبه ی سامسونگ در همه ی بازار های مختلف فروش است.

منبع : c|net

دیدگاهتان را ثبت کنید