خانه / تکنولوژی / اسمارت فون / مشخصات فنی و قابلیتهای نرم‌افزاری اکسپریا هونامی به بیرون درز کرد

مشخصات فنی و قابلیتهای نرم‌افزاری اکسپریا هونامی به بیرون درز کرد

مشخصات فنی و قابلیتهای نرم‌افزاری اکسپریا هونامی به بیرون درز کرد: سنسور 20 مگاپیکسلی، تصویربرداری 4K، واقعیت مجازی و ده‌ها امکان دیگر

شاید باورنکردنی به نظر برسد اما این مشخصات فنی به احتمال قریب به یقین درست و دقیق خواهد بود، چرا که این اطلاعات درون فایلهایی بوده که در سیستم یکی از شرکتهای مخابراتی کانادایی برای محصولی به نام C6906 وجود داشته است که احتمال می‌رود نام دیگر اکسپریا هونامی باشد.

در ابتدا باید گفت که تعدادی از خطوط کد در فایل Build.prop مشخصات کلیدی را از این محصول خارق العاده مشخص نمود. که شامل پردازنده Snapdragon 800، سنسور 20 مگاپیکسلی با رزولوشن 5248 در 3936 که با استفاده از سیستم سوپر رزولوشن با کیفیت باورنکردنی 4k (رزولوشن 4000 در 2000) با نسبت 2 به 1 تصویربرداری می‌کند. از امکانات دیگر این سنسور قابلیت ثبت تصاویر تا ایزو 12800 و سیستم ضد لرزش دست قدرتمند Steadyshot است.

HonamiAR_2

از امکانات دیگر تصویر برداری این موبایل میتوان به سیستم های Timeshift(که نمونه شبیه به آن در گوشی های رده بالا دیده میشود) و با عقب و جلو رفتن در زمان انتخاب بهترین عکس گرفته شده از میان چند عکس ذخیره شده را فراهم می‌نماید. همچنین سونی API جدیدی برای دوربین خود طراحی نموده که امکان اضافه کردن امکانات جدید یا به اصطلاح Add-on را به سیستم تصویر برداری میدهد. نام این امکان Xperia camera Add-ons می باشد. که آیکونهای این امکانات را در زیر مشاهده می‌کنید.

Honamiicons

از نمونه این امکانات می‌توان به واقعیت مجازی و پردازش تصویر و خواندن اطلاعات(تشخیص مکان، QR و غیره) اشاره کرد که در تصاویر این خبر می‌توانید آنها را مشاهده کنید. سرویسهای سونی از جمله Unlimited Music نیز مثل همیشه در این گوشی حضور خواهند داشت.

مشخصات درز کرده از این گوشی نیز عبارت‌اند از:

صفحه نمایش: 5 اینچ Triluminous LCD با تکنولوژی‌ White Magic (استفاده از پیکسل سفید در کنار پیکسل‌های RGB برای نمایش بهتر تصویر و مشاهده تصویر واضح در زوایای مختلف).

سخت‌افزار: پردازنده اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 330، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت با قابلیت اضافه نمودن microSD تا سقف 64 گیگابایت.

باتری: 3000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه تکنولوژی Stamina Mode.

دوربین: 20 مگاپیکسل با سنسور Exmor R BSI، قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، پردازنده تصویر موبایل Bionz، ضریب دیافراگم لنز 2.0، سیستم لرزش‌گیر  stedyshot، رابط کاربری سایبرشات سونی به همراه امکانات اضافی، ISO 50-12800.

صدا: پردازنده صوتی مجزا، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از صدای فراگیر 5.1 کاناله.

نوع ساخت: ضد آب، ضد گرد و غبار (IP58)، ضخامت 9 میلی‌متر، بدنه از جنس آلومینیوم، شیشه و آلیاژ فلزی.

نرم‌افزار: رابط کاربری جدید سونی با امکانات زیاد و نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن مدیای سونی.

عکس هایی از محیط کاربری :

منبع : XPERIABLOG

دیدگاهتان را ثبت کنید