خانه / سینما / نارضایتی مجید مجیدی پس از دیدار با مشاور روحانی

نارضایتی مجید مجیدی پس از دیدار با مشاور روحانی

العربیه: نارضایتی مجید مجیدی، منوچهر محمدی و کمال‌‌‌‌الدین تبریزی پس از دیدار با مشاور روحانی: حالا که دیر آمده‌اید، با من عکس یادگاری بگیرید / گمانه زنی‌ درباره‌ی وضعیت این گروه در سینمای ایران در دوران ریاست جمهوری آینده پیچیده‌تر شد؟

شبکه خبری العربیه گزارشی از دیدار گروهی از سینماگران ایرانی با مشاور رییس جمهور منتخب مردم ایران ارایه کرده ‌که تا به حال این دیدار بازتابی در رسانه‌های ایرانی نداشته است. به گزارش کافه سینما، العربیه نوشته است:

 

 

خروج اعتراضی یکی از سینماگران برجسته ایران از جلسه مشترک با مشاوران روحانی در واکنش به سخنان حسام‌الدین آشنا روی داد
جلسه‌ی سینماگران ایران با مشاوران حسن روحانی رییس جمهور منتخب کشور با نوعی تنش همراه شد. به گونه‌ای که یکی از کارگردانان مطرح کشور در اعتراض جلسه را ترک کرد. بنا بر گزارش‌های رسیده به العربیه، کمال‌الدین تبریزی، منوچهر محمدی، مجید مجیدی و جمعی دیگر از سینماگران برجسته ایران، در این جلسه که دوشنبه ۲۲ / ۷ /۲۰۱۳ برگزار شد، حضور داشتند. حسام‌الدین آشنا یکی از مشاورین حسن روحانی در این جلسه خطاب به سینماگران گفته است که دیر آمده‌اند و دیگر نمی‌توانند با آقای روحانی عکس یادگاری بگیرند. آشنا افزوده است هر کس عکس یادگاری می‌خواهد کنار او بایستد و عکس بگیرد. این اظهارات ناراحتی سینماگران را در پی داشت به گونه‌ای که یکی از کارگردانان برجسته ایران، به شکلی اعتراضی جلسه را ترک کرد. در روزهای اخیر، روحانی و مشاوران‌اش با قشرهای مختلفی از مردم دیدار داشته‌اند و بر سر سیاست‌های آینده رایزنی…

 

کرده‌اند.
به گزارش کافه سینما، هنوز واکنشی از سوی این گروه از سینماگران و همچنین مشاور رییس جمهور منتخب نسبت به این خبر، ابراز نشده است. گمانه زنی‌ها و تحلیل‌ها نسبت به گروه‌بندی‌های سینمای ایران و جایگاه هر گروه در دوران ریاست جمهوری آینده، با انتشار این خبر پیچیده‌تر از قبل شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید