خانه / تکنولوژی / اسمارت فون / اریک اشمیت از Moto X استفاده می‌کند

اریک اشمیت از Moto X استفاده می‌کند

موتورولا به زودی Moto X خود را معرفی خواهد، اسمارتفونی که قابلیت سفارشی سازی بر اساس سلیقه کاربر را دارد. حال امروز اریک اشمیت در کنفرانس سالانه Allen & Co شرکت نموده و در آنجا او را با  Moto X موتورولا رویت کرده‌اند. یک وب سایت ایتالیایی این تصاویر را منتشر نموده که در آن تلفن Moto X قابل مشاهده است.

طی هفته‌های اخیر تصاویر و اطلاعات بسیاری در رابطه با Moto X منتشر شده است و حالا اریک اشمیت عضو هیئت مدیره گوگل در حال استفاده از آن مشاهده شده است. تلفنی که او در حال استفاده از آن بود به رنگ سفید است و لوگوی موتورولا در آن وجود دارد. قسمت جلوی تلفن نیز به نظر تماما مشکی می‌رسد، احتمالا چیزی شبیه به نکسوس 4 سفید.

Eric Schmidt, executive chairman of Google, talks on the new yet to be released Google produced Moto X phone at the annual Allen and Co. conference in Sun Valley

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه ضخامت بسیار کم این تلفن مخصوصا در لبه‌ راست و چپ آن خواهید شد، البته این ضخامت در وسط دستگاه افزایش می‌یابد. این طراحی کمتر در تلفن‌های هوشمند امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اگر بخاطر داشته باشید تلفن پدفون ایسوس از زبان طراحی مشابه‌ای برخوردار بود.

moto_x_02

از طرفی این تلفن از نظر ظاهری شبیه به تصاویری است که پیش‌تر به بیرون درز کرده بود و از این رو صحت آنها را تایید می‌کند.

moto_x_03

این اسمارتفون بدون شک اولین محصول موتورولا است که با مشارکت مستقیم گوگل تولید شده و از این رو باید دید که تا چه حد موفق خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید