خانه / تکنولوژی / گوگل، گوگل پارتنرز را راه‌اندازی کرد

گوگل، گوگل پارتنرز را راه‌اندازی کرد

گوگل دیروز خبر راه‌اندازی Google Partners را اعلام کرد؛ برنامه‌ای جدید با هدف ارائه منابع، پشتیبانی و آموزش به آژانس‌ها و فعالان حرفه‌ای وب که به موفقیت آنلاین مشاغل کمک می‌کنند. همان‌طور که از نام این برنامه بر‌می‌آید، این شرکت برای رسیدن به این هدف مشاغل کوچک را به شرکای مورد اعتماد خود ارتباط می‌دهد.

Google

سوال خوبی است اگر از خودتان می‌پرسید چرا گوگل پیش از این چنین کاری را انجام نداده بود؟ حقیقت این است که این شرکت مدتی به چنین ابتکاراتی فکر می‌کرد اما تا کنون هدف دقیقی در مورد آن نداشته است: این کار صرفا ادغامی از همه آن ابتکارات است.

گوگل پارتنرز همه برنامه‌های موجود شرکت را تحت یک پلتفرم جدید گرد هم آورده است. این بدان معناست که آژانس‌ها می‌توانند همه منابع شرکت را زیر یک سقف بیابند. این منابع شامل صدور گواهینامه از طریق امتحانات رایگان گوگل، دسترسی به کارشناسان گوگل و دیگر آژانس‌ها از طریق انجمن آژانس‌ها، و همینطور ابزارهای فروش و بازاریابی هستند.

گوگل پارتنرز سه هدف دارد که هر سه آن‌ها با منظور کمک به مشتریان تعیین شده‌اند:

  • ارتباط نزدیک‌تر با گوگل. شرکا با دسترسی به رویدادهای ویژه، آموزش و آخرین به‌روزرسانی محصولات و پژوهش‌ها و با همکاری مستقیم با گوگل جلوتر از تفکرات و روندهای موجود قرار می‌گیرند.
  • نمایش اعتبار. نشان جدید گوگل پارتنرز به شرکت‌هایی که با محصولات گوگل به برتری دست یافته‌اند رسمیت می بخشد.کسب‌و‌کار آنان خوب است، مشتریانشان خوشحال هستند و از بهترین شیوه‌های گوگل بهره می‌برند.
  • توسعه کسب و کار شما. نام شرکایی که نشان گوگل پارتنرز را کسب می‌کنند در جستجوی گوگل پارتنرز ثبت می شود و این شرکت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم با مشتریان موجود ارتباط برقرار کنند.

به عبارت دیگر، گوگل قصد دارد چند گوگل دیگر بسازد و اگر کار همه آن‌ها خوب پیش برود، این شرکت می‌تواند با آن‌ها شراکت کند و یا آن‌ها را بخرد.

این رویکرد گوگل است: “هر کسب و کاری برای دستیابی به موفقیت در محیط وب نیازمند کمک است. آژانس‌ها و فعالان حرفه‌ای وب، هر روز با مشاغل بزرگ و کوچک کار می‌کنند تا ما را به این واقعیت نزدیک کنند.” علاوه بر این گوگل می‌خواهد واقعیت مخصوص به خودش را نیز بسازد.

دیدگاهتان را ثبت کنید