خانه / سینما / گزارش "کافه سینما" از طنزهای خط قرمزی مهران مدیری: از هجوم پناهجویان استرالیایی به ایران تا بیرون ریختن مردم اروپا در اعتراض به غرب زدگی!

گزارش "کافه سینما" از طنزهای خط قرمزی مهران مدیری: از هجوم پناهجویان استرالیایی به ایران تا بیرون ریختن مردم اروپا در اعتراض به غرب زدگی!

کافه سینما– گزارشی از شوخی های خط قرمزی مجموعه تازه مهران مدیری را در کافه سینما بخوانید.


alt

در نخستین تصاویری که خبرنگار کافه سینما از مجموعه “شوخی کردم” مهران مدیری مشاهده کرده است شوخی هایی با مسئولان رسمی کشور دیده می شود که تابحال کمتر مشاهده شده است.

از جمله این شوخی ها، اخباری است که خود مهران مدیری آن را اجرا می کند و در آن مضامینی از این قرار دیده می شود:

کشتی حامل پناهندگان استرالیایی به ایران در آبهای نیلگون خلیج فارس غرق شد.

ایران روزی را به عنوان آلودگی هوا اعلام کرد در این روز همه شهروندان با بیرون آوردن ماشین های خود سعی می کنند در آلوده کردن هوا سهیم باشند.

پراید همراه با کوکاکولا و مربلین مونرو به عنوان یکی از نمادهای هزاره دوم میلادی اعلام شد.

گروهی از شهروندان اروپایی در اعتراض به غرب زدگی در کشورشان به خیابانها ریختند و وسایل صوتی و تصویری شان را در کف خیابان آتش زدند. در همین حین گزارشگر صداوسیما به میان آنها می رود و آنها را در حال مبارزه با غرب زدگی در کشورشان نشان می دهد.

یک اتوبوس در اتوبان پنچر شد و موجب گردید تا یک ربع از وقت مردم تلف شود. به همین دلیل سه وزیر و چند معاون از سمت هایشان استعفا دادند.

همچنین از دیگر نکات قابل توجه این مجموعه می توان به شوخی با پوشش و ادبیات رسمی مسئولان کشور اشاره کرد که تابحال بدین صورت سابقه نداشته است. مسئولینی که در اپیزودهای این مجموعه در قالب برنامه های اجتماعی و سینمایی حاضر می شوند و آمارهای عجیب و غریبی از موفقیتشان با همان ادبیات و پوشش رسمی مرسوم ارائه می دهند.

“شوخی کردم” تازه ترین اثر مهران مدیری به شمار می رود. لازم به ذکر است که محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان، چندی پیش در پشت صحنه این سریال حضور یافته بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید