خانه / آموزش / مشکل اتصال به اکانت گوگل در اندروید

مشکل اتصال به اکانت گوگل در اندروید

بخش آموزش : این بخش برای مشکلات عمده کاربران درست شده و مشکلات عمده کاربران را در بر می گیرد !

بسیاری از کاربران اندروید بعد از تعویض رام ، آپدیت و یا ریست فکتوری اسمارتفون یا تبلت اندرویدی خود با مشکل اتصال به اکانت گوگل خود مواجه شده اند .

همانطور که می دانید بسیاری از اپلیکیشن ها و قسمت های اندروید نیاز به اتصال با اکانت گوگل دارد.

معمولا این مشکل به شکل عکس زیر رخ می دهد و با پیغام Can’t establish a reliable data connection to the server همراه می باشد.

Android_Cant_Establish_Reliable_Connection

برای رفع این مشکل شما باید با یک فایل منیجر که بتواند دسترسی به فایل های سیستمی داشته باشید (مانند ES File Explorer) که این دسترسی نیازمند روت می باشد :

1-  فایل etc/hosts را حذف نمایید ! (یا می توانید نام فایل را عوض کنید برای مثال قبل نام آن # بگزارید که در اینصورت نیازی به بک آپ نمی باشد)

2- حتما قبل از اینکار از این فایل بک آپ بگیرید !

بخش آموزش : این بخش برای مشکلات عمده کاربران درست شده و مشکلات عمده کاربران را در بر می گیرد ! بسیاری از کاربران اندروید بعد از تعویض رام ، آپدیت و یا ریست فکتوری اسمارتفون یا تبلت اندرویدی خود با مشکل اتصال به اکانت گوگل خود مواجه شده اند . همانطور که می دانید بسیاری از اپلیکیشن ها و قسمت های اندروید نیاز به اتصال با اکانت گوگل دارد. معمولا این مشکل به شکل عکس زیر رخ می دهد و با پیغام Can't establish a reliable data connection to the server همراه می باشد. برای رفع این مشکل شما…

بررسی کلی

امتیاز

امتیاز کاربر: 4.72 ( 4 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید