خانه / ورزشی / فان پرسی اسپانیا بهترین تیم جهان است اما ما هم تیم خیلی خوبی هستیم وبدنبال انتقامیم

فان پرسی اسپانیا بهترین تیم جهان است اما ما هم تیم خیلی خوبی هستیم وبدنبال انتقامیم

 

ّبه گزارش AS، در آستانه دیدار حساس دو تیم فوتبال هلندو اسپانیا از چارچوب رقابت های گروه B جام جهانی 2014، رابین فن پرسی فوق ستاره شاگردان لوئی فن خال از آمادگی شاگرانش برای این مسابقه حساس سخن گفت.

“من می خواهم که همیشه و درهر مسابقه ای به پیروزی دست یابم. فوتبال زندگی من است و اگر تنها به من وابسه بود تا 40-42 سالگی فوتبال بازی کردن را ادامه می دادم. ما در مقابل چالش بزرگی قرار گرفته ایم. اسپانیا با بازیکنانی نظیر دیگو کوستا و هم تیمی ام داوید ده خیا تیم فوق العاده را دارد و از نظر من آن ها بهترین تیم حال حاضر جهان هستند اما ما نیز تیم فوق العاده ای در اختیار داریم و شما نباید از حالا هلند را بازنده مسابقه بدانید.”

“ما نسبت به چهار سال گذشته تیم جوان تری داریم که از جنبه های زیادی به ما کمک خواهد کرد. هدف ما این است که بار دیگر خود را به همگان ثابت کنیم. من نه تنها به بازیکنان بلکه به کادر فنی و همه اشخاص این گروه ایمان دارم و مطمئونم که تورنمنت فوق العاده ای را پشت سر خواهیم گذاشت.”

گفتنی است دیدار حساس دو تیم جمعه شب و از ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران در استادیوم فونته نوا آره نا در سالوادور آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید