خانه / سینما / دوران تازه: وقتی پاپ فرانسیس و ویکتوریا بکام، برای سیل و طوفان فیلیپین توییت می‌گذارند: گزارش "کافه سینما" از همت ستارگان جهان در شبکه‌های اجتماعی برای کمک به مردم فیلیپین را بخوانید: از آلیشیا کیز تا میا فارو

دوران تازه: وقتی پاپ فرانسیس و ویکتوریا بکام، برای سیل و طوفان فیلیپین توییت می‌گذارند: گزارش "کافه سینما" از همت ستارگان جهان در شبکه‌های اجتماعی برای کمک به مردم فیلیپین را بخوانید: از آلیشیا کیز تا میا فارو

کافه سینما-یاسمن رضایی: از پاپ فرانسیس تا ستارگان معروف، در توییتر خود از مردم می‌خواهند کمک به مصیبت زدگان فیلیپینی را فراموش نکنند.

به گزارش کافه سینما، چند روز پس از فاجعه‌ی طوفان هاین، که صدها نفر را در مرکز فیلیپین به کام مرگ کشاند، ستارگان دنیای هنر و سرگرمی هم به کمک مردم شتافتند. اینبار با استفاده از توییتر. آنها در توییتر خود از طرفداران‌شان و مردم می‌خواهند آسیب‌دیدگان فیلیپینی را فراموش نکنند و از هر طریقی که می‌توانند به کمک‌رسانی به فیلیپین کمک کنند.
در ادامه نمونه‌هایی از توییت ستارگان را به گزارش و انتخاب کافه سینما می‌خوانید:

TyphoonCaffecinematwit

اسلش، گیتاریست معروف، لینک کمک داوطلبانه در صلیب سرخ جهانی را توییت کرد و نوشت: از آسیب‌دیدگان طوفان هاین حمایت کنید.

جنیفر گودین بازیگر که به تازگی در نقش ژاکلین کندی بازی کرده، لینک انواع کمک‌ها به فیلیپین را به اشتراک گذاشته و توییت کرده: قلب من همراه کسانی است که در این طوفان آسیب دیده‌اند. بیایید کاری کنیم!

پاپ فرانسیس توییت کرده: ما به فکر فیلیپین، ویتنام و مردم منطقه هستیم. لطفا با دعاها و کمک‌های خود به آنها کمک کنید.

ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام هم صلیب سرخ بریتانیا را برای کمک به طوفان‌زدگان پیشنهاد کرده و نوشته فکر ما پیش مصیبت‌زدگان این طوفان است.

کریستینا اگویلرای خواننده نوشته درستان من در سازمان جهانی غذا، در حال کمک هستند، شما هم کمک کنید.

میا فارو بازیگر مشهور هم در توییتر نوشته: اعضای یونیسف به محل فاجعه رفته‌اند تا با رساندن آب و سرپناه و دارو به مردم کمک کنند. اگر شما هم می‌توانید لطفا کمک کنید.

الن دجنرس، مجری معروف هم توییت کرده: صدمات طوفان شدید است، به صلیب سرخ جهانی در یاری رساندن به طوفان زدگان کمک کنیم.

شان اونو لنون هم oxfam را برای کمک‌رسانی پیشنهاد کرده و نوشته: لطفا کمک کنید.

آلیشا کیز، خواننده و پیانسیت معروف هم در توییت خود نوشته: مردم فیلیپین، قلب من به یاد شماست. برای‌تان دعا میکنم.

کری واشنگتن بازیگر هم توییت کرده قلب و فکرش پیش مصیبت‌زدگان است.

الیجا وود، بازیگر محبوب سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها هم توییت کرده: میلیون‌ها نفر در فیلیپین، نیازمند کمک هستند.لطفا با سازمان جهانی غذا برای کمک به آنها، همکاری کنید.

typhoonCaffecinema

یاسمن رضایی / کافه سینما

دیدگاهتان را ثبت کنید