خانه / تکنولوژی / اسمارت فون / اچ تی سی One Max در جنگ گلکسی نوت 3 و اکسپریا Z Ultra

اچ تی سی One Max در جنگ گلکسی نوت 3 و اکسپریا Z Ultra

شاید تا همین چندی پیش خیلی ها به آینده فبلت ها و اسمارتفون هایی با صفحه های بزرگ نا امید بودند و ماهیت این گجت ها را نمی دانستند ولی مثل اینکه این فبلت ها روز به روز دوست داشتنی تر می شوند و بازار این فبلت ها نیز داغ تر می شود ! شاید بنیان گذار این عرضه را گلکسی نوت سامسونگ بدانیم و چندی پیش با معرفی اکسپریا زد اولترا این رقابت سنگین تر شد ولی حالا مثل اینکه اچ تی سی نیز قصد دارد اچ تی سی وان مکس که بزگ شده اچ تی سی وان که بدون اقراق بهترین اسمارتفون اندرویدی می باشد را ارائه دهد !  در همین راستا ال جی با Optimus VU نیز ظاهر شده است.

ک منبع نزدیک به کمپانی تایوانی HTC به نام Mobile Geeks گزارش کرده که تلفن One Max قرار است در ماه سپتامبر رسما معرفی شود. در این گزارش آمده که فبلت اچ‌تی‌سی مجهز به پردازنده 2.3 گیگاهرتز 4 هسته‌ای Snapdragon 800، دو گیگابایت حافظه رم و تا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. تلفن وان مکس همچنین از یک باتری قوی 3200 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

همه خود را برای نبرد با نوت 3 آماده می‌کنند

سپتامبر دقیقا همان ماهی است که انتظار می‌رود گلکسی نوت 3 نیز رونمایی شود.

هر چند هنوز مشخص نیست که فبلت One Max به چه شکل از قلم پشتیبانی خواهد کرد، اما از آنجایی که قابلیت کلیدی گلکسی نوت پشتیبانی از قلم دیجیتال و ارائه امکانات نرم افزاری برای بهره بهتر از آن است، انتظار می‌رود HTC نیز تدابیر مشابهی را برای آن در نظر گرفته باشد.

همچنین شایعات مربوط به نسخه کوچک HTC One با نام One Mini مدت‌ها است که به گوش می‌رسد و در این گزارش نیز به پردازنده 2 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن 720p، حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت برای این تلفن اشاره شده است.

منبع : The Verge

 

دیدگاهتان را ثبت کنید