خانه / ورزشی / نیمار فقط عنوان قهرمانی را می خواهم شماره ۱۰برایم ارزش زیادی دارد

نیمار فقط عنوان قهرمانی را می خواهم شماره ۱۰برایم ارزش زیادی دارد

او که در کنفرانس مطبوعاتی به همراه اسکولاری شرکت کرده بود گفت: “بازیکنان امید زیادی به هواداران دارند. آنها یار دوازدهم ما هستند، و یا حتی بازیکن ستاره ما.”

الهام گرفتن: “روماریو و رونالدو دو مهاجم الهام بخش من بودند. من چیزهای زیادی از جام جهانی 2002 به یاد دارم. بازیکنان دیگری خارج از برزیل هم وجود دارند، کسانی مثل مسی یا کریستیانو.”

یک روز مانده به دیدار افتتاحیه: “همانطور که اسکولاری می گوید: ‘زمان آن رسیده است’. لحظه ای رسیده است که تمام برزیلی ها منتظرش بودند. می خواهم روز خیلی سریع بگذرد. در عین حال خوشحالم که اینجا هستم. امیدوارم به بهترین نحو ممکن بتوانم به تیم کمک کنم.”

هواداران: “بازیکنان انتظار زیادی از هواداران دارند. آنها یار دوازدهم ما هستند، و یا حتی ستاره ما.

فقط قهرمانی می خواهم: “نه می خواهم بهترین بازیکن جام شوم و نه آقای گل. تنها می خواهم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. آنچه که بیشتر از همه می خواهم این است که به همراه تیم قهرمان مسابقات شوم.”

 

یک گروه و نه افراد: “آماده ام تا به هم تیمی هایم کمک کنم. من برای خودم بازی نمی کنم. ما در داخل زمین 11 نفر هستیم. همه با نقش خود و آنچه که باید در زمین انجام دهند آشنا هستند. بنابراین تیم می تواند پیش برود.”

بی خوابی: “تنها یک بار دیر خوابیده ام و آن هم قبل از فینال لیبرتادورس بوده است. من با گانسو هم اتاقی بودم و ساعت 5 صبح به رختخواب رفتیم. حالا فکر می کنم به بلوغ بیشتری رسیده ام و خوب خواهم خوابید.”

شماره 10: “این افتخار بزرگی است که پیراهن شماره 10 برزیل را به تن می کنم. اولین پیراهن مستقیماً به مادرم فرستاده خواهد شد.”

جام جهانی 2002: “من کمی به یاد می آورم. مدل موهایم را مثل رونالدو اصلاح کرده بودم و جشن قهرمانی را در خانه مادربزرگم گرفتم، اما چیز زیادی به یاد نمی آورم.”

اسکولاری: “من با مربیان سطح بالایی کار کرده ام. من قدردان تمام چیزهایی هستم که فیلیپائو به من یاد داده است. از وقتی که یک بچه بودم او را در پالمیراس، تیم ملی،… دنبال می کردم. من همیشه او را به عنوان یک برنده دیده ام. امروز امیدوارم که بتوانم تمام تجربه های شخصی و حرفه ای او را به خود جذب کنم.”

 

دیدگاهتان را ثبت کنید